Skrittaskrittaskrittaskrittaskrittaskritta

Skrittar som en galning :P Nä, men i en vecka nu ungefär :) Det är lite segt, men såklart bättreän vila som väntar på måndag! men då hägrar också underbara Falsterbo och Göteborg! Shoppashoppashoppa.

Igår var jag och Jackiboy på bio, såg Ecplise, som var bra :) Det enda jag inte gillar riktigt med filmen är att det blir liiite, bara liite, för mycket ibland med denhär vampyrkärleken, edward är så otroligt besatt av bella. Jättegulliga oftast, men förtusan. Blir lite konstigt eftersom han ser ut som en människa ;)

Roligast i Ecplise: Helt klart när Victoria låg på marken utan huvud och såg ut som en mördarbarbie. Förlåt för att jag avslöjade det. Skäms på mig.
Annars är jag helt klart Team edward. Bara och endast för att han är snyggare helt enkelt!

Vi satt hemma hos Jack och kollade på fotbollen sedan, eller ja, jack och Moa smsade om hur otroligt spännande matchen var på min mobil och jag sov. Sedan hämtade Moa oss och vi åkte hem och nanade! Mysjack <3


Jaja, snart ska vi åka till Fåglasång och shoppa till min gullesnuttis <3 Pga 70 % rea och för att jag behöver en ny säkerhetsväst. Duktiga systrarna Zalar som alltid har väst! Eller nej, bara Moa faktiskt. Jag har inte det när jag bara skrittar ut, shame on that one, men alltid annars :) Dock ska vi vara sparsamma, laddninengen för Falsterbo har övertag där :)

Bästa Fille! Min fining :)

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0