Ätit för mycket

På riktigt! Herregud vad mina nya ridbyxor plötsligt gick från ultrabekväma till på bristningsgränsen. Inte konstigt när jag åt en hel skål soppa på cirka två minuter :P

Sedan förra inlägget hann jag sova en timme, Jack är sövande som få :P Sedan gick vi ut med Bosse, även detta i strax över en timme. Gick en långrunda men gick även lite vilse. Bosse sover som en stock, han måste vara helt utmattad.
Vi har också kollat på Kniven mot strupen, ett program jag verkligen gillar. Det är det enda svenska matprogrammet som är något att ha. Annars är ju Top Chef världsbäst! The F-word är Gordon Ramsays bästa. Konstigt att jag, världens mest kräsna person någonsin, älskar matprogram :p hahah. SLipper känna lukten genom TVn och det ser ju gott ut, det är väl det ;) Lagom avstånd liksom!

Nu ska jag städa undan käket, pappa är på väg för att hämta mig, ska ta in Calle, Fille och en häst till samt rida våra två :) Stackars Moa hade så ont i huvudet nu att hon och mamma fick åka till akuten. Stackars bästa storasyster :( <3<3<3

Nu får maten vara färdigsmält!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0