fillelillelino

Idag har jag varit på Second Hand ska jag börja med att säga. Fyndade en massa, second hand är verkligen toppen :) Blev en längre genomskinlig skjorta med knappar, sammetsklänning i vinrött, sammetstunika i lila med långa ärmar, en röd långklänning, två flätade skärp, ett svart och ett brunt, och en beige jättestor väska :) i typ mocka! Gillagillagilla!!! Jojjo hittade också hon en massa :) kalasade på pannkakor och passionsfrukt sen.

Nu ikväll har fillis fått uppmärksamheten :)´Vi skrittade ut med moa och calle, och testade sadeln, plus att vi travade ett par varv i grusen. Den sitter verkligen som en smäck! Får se hur det blir med detta, man är ju inte gjord av pengar, snarare kostar man bara en jäkla massa pengar. Den satt super iallafall.

Tog också lite kort, men de är inte på datan än så jag bjussar istället på en bild som moa tog igår på fille i hagen. Mitt lilla gull!!!




CIAO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0