Gått bra idag :)

Han var liite fjantig, men med Moas hjälp gick det tillslut riktigt bra! Men jäklar vad jobbigt det var...

Calle och hans kompis Zaphir har fått gå ut i större hage idag, HÄRLIGT. De har busat som galningar :d Fille var dock rätt chill med det hela... Han var trött, för han tränade på att gå in i spolspiltan idag ;) Duktigt av honom! Men han var lite rädd, för där vattnet rinner ner är det läskigt... Men duktig hästapålle :)

Nu regnar det som tusiken. Jag och Moa tittar på TV, jag är trött i armar och ben så det känns bra. I eftermiddag ska vi släppa in hästapållarna och sen ska jag till Carro och mysa lite :) kul :)

Fortfarande inte fått ta några kort på Jacks nya hårlösa huvud, men min nya frilla är iallafall:


CIAO i regnrusket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0