hoppat!!!!

Nu har jag hoppat! Superkul :d
Började med att jogga Fille och red sen lite "riktigt". Kan inte Moa bli frisk nu, vi behöver vår personliga tränare, var det enda jag kände då :P Haha. Han var lite dryg :P Men det var varmt också :)

Började med serien jag la ut häromdan, som gick

-----------
___2,2__

5,5
________
________


6,5

________
________

Travade in på en fem och en halva som bestod av kryss och oxer alltså, men fortsatte ett galoppsprång till på en oxer till alltså :) Vilka konstiga meningar jag får till idag :P

Han var iallfall mycket duktig :) Hoppade denna några gånger bara, ett par gånger på 70, ett par gånger på 90 kanske :) Sen tog vi bort allt utom oxrarna, breddade, höjde och längde till 7m :) Han var jätteduktig och på slutet hoppade vi 110 :) Eller 113, som pappa så bestämt hävdade ;)

Hoppade alltså inte så mycket, och det blev ju ingen träning på vägar och så, men på att hoppa lite högre och på anridning. Mycket nöjd med dagens pass alltså!


Duktig hästapålle! Fellino <3

Ciao bananas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0