Ja,

du är verkligen en färglad indie och poppare, men hittade inga bättre ord för José och Vendela så du fick bli färglad! Förlåt snuttis, du är retro, indie, poppare OCH en färgklick. Puss!

Idag har jag gått i skolan endast mellan 8 och halv 11, supernajs :) Sedan har jag spenderat tid med en glad Jack :) vi har bara haft det mysigt, ätit pannkakor med banan och nutella, lyssnat på musik, dansat lite :) Man blir så glad av honom, HÄRLIGT!

Åkte till stallet vid tretiden och pysslade där :) det är alltid så mysigt att vara i stallet när det är varmt och skönt:) Hästarna var ute ända till halv fem och jag hann inte bara göra iordning utan också mocka hagen och så :) Fille fick halva middagshöt ute i hagen och verkade ytterst nöjd med detta!

Imorgon går jag i skolan mellan 12.45 och 14.15, stadsvandring på kulturhistorian :) Hoppas att värmen är påvdriden men att fläkten också svalkar :) Perfekt att få sola lite utan att faktiskt känna det steka ;) Jag ska ha solkräm för övrigt! Pallar inte bränna sönder mig igen.
Ska träna med Fille för Eva Fredriksson på kvällen, kul :d Hon är så bra!
Sen är det bara lätt ridning på lördag för att vara lagom taggade till söndagens klubbtävling!


Ciao banana (och nuteeeella)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0