Lugn kväll!

Hemma från lövmarknaden, som var mysig men varm och knökad :) Gick först bara med Jack men sen också med hans kompisar, David, Emil och Oskar, dom är trevliga allihopa :) Jag, Jacke och David delade på en slushee och det var ju inte igår man fick brainfreeze av en sån trevlig grej. Köpte nougat till farsgubben (och det säger jag bara med kärlek) och hallon/hallonlakritskolor till mig! Mumsetipums.
Min superdupersnälla syster åkte och hämtade ut min paket från exklusiv också! Superduperfantastiskt!! Är dock lite osäker på om luvan är för stor... Såifall kanske man kan fixa detta på falsterbo eller något. Ska testa :)

Imorgon är det Fillemys på morgonen och sen ska jag ha midsommarmys på kvällen. jag, los Jackos och våra kompisar Carro och Emil ska laga mat, spela spel och titta på film. Jag tycker att det är så älskvärt att vi är 15-17 år gamla och har värsta parkvällen på midsommar! Men det är charmigt, och jag är ju faktiskt av den tråkiga arten som föredrar lite tanke bakom kvällen och inte minnesförlust. Tror det blir en höjdarkväll :)

Så jag är glad idag! Lite deppigt att Fille ska ta det lugnt ett par veckor nu, jag vill ju RIDAHOPPATÄVLA. Men det handlar ju om två veckor, man blir bortskämd med det :P desto roligare när jag faktikst ska börja tävla sen då :d Den troliga planen är att första tävlingen blir en lokal i lilla Yxnarum den 1 augusti. Lagom :) LÄNGTAR efter detta


Har också upptäckt att prel scheman ligger ute, för min klass som blir es2b då. Höstterminen verkar bli ett helvete, 10-16 måndagar och 8-16 alla andra dagar... På vårterminen verkar det bli desto bättre dock.. Längsta dagen till 12.40 har jag för mig. typ 8-11 varje dag. Man får ju nästan dåligt samvete att man inte går ÄNNU mer på hösten ;) Nää... Inte riktigt va. Dock hade jag, som vill in i ridhuset varje dag, hellre haft 8-14 vareviga dag, men man kan inte få allt.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0