nyfriserad

Japp, klippt kort lugg nu :) Bild kommer till facebook snaaaaart efter es1b-beställning ;) ponnyexpressen Alva levererar såklart allt de vill ha.


Det var dock inte bara jag som klippte mig igår, utan Jack snaggade också huvudet. Superannorlunda att se honom utan hår!!!!! Galet. Jättefint men jätteannorlunda mot innan :) Han var supernöjd iallafall och tyckte att det var väldigt skönt att slippa ha det på huvudet :P Var hos Jack på kvällen och vi fick värsta middagen från hans mamam och hennes sambo, som är superduktig på att laga mat! Och så fick vi inbjudan till deras bröllop som ska hållas i september :) Mysigt!




Idag var jag med Moa i stallet på morgonen, började med att släppa ut Fille som var SÅ otålig. Han kutade ut i hagen, men så efter ett snabbt glädjeryck stannade han och bara skreeeek :P (gnäggade alltså :P) "maaaaammaaaaaa, jag är ju eeeeensaaaaaaaam". Han var knäppis i huvudet och bockade och sprang, så jag tog in honom igen och då var han SÅ snäll. Haha, jag blev dagens hjälte som räddade honom från ensamheten :P Han fick beta lite, och då brukar han vara jätteouppfostrad, men idag väntade han med att beta tills jag hade stannat honom och släppt efter, och han tog upp huvudet och gick såfort jag sa till. I gången sedan stod han blickstilla och såg nöjd ut, han som brukar skrapa och stampa med fossingarna. När jag sa "fille" tittade han på mig med öronen spikrakt framåt "ja, gullemamma?". Haha! Han var så glad över att jag hade räddat honom :) Han gosade också jättemycket, slickade mig i ansiktet och mös som en galning. Lillkillen!


Världens bästaste Fille!!!! <3

Ikväll ska jag och mina amigos ha det mysigt också. Emmelie fyllde 17 igår, så idag ska jag och Ashi surprisa henne... Mer säger jag inte.


(en fjärdedel av frida), emmelie, ash och jag!
Längesen vi sågs, saknat mina små gullisar.


Ciao bananas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0