Schjupidupi-duttidu jag vill ju va som duuuuu

Nej, den rubriken satte jag bara för att jag inte kom på någon bättre :) Rubriker är inte min starka sida.

Idag har jag haft en redigt dryg dag i skolan, vi hade bild hela förmiddagen, fixade på den jobbiga draken! Fullspäckad lunch"rast" och sedan kulturhistoria egentligen, men vår snälla lärare gav oss bara ett häfte med information och länkar så att vi kunde "göra lektionen själva", och sen fick vi gå och fixa vidare på draken igen, skiten blir ju aldrig klar.
Vi var bara tre stycken i skolan på eftermiddagen och då blev det såklart mer för alla, men nu sitter allt på sin plats hoppas jag, jag fick gå lite tidigare eftersom jag skulle ta in hästarna och regnet var INTE nådigt, så de skulle sy lite och sen gå de också. Hoppas att allt gick bra! Bara så trött på draken nu, vi jobbade på den hela tiden när många var på s!esta, vi kunde inte göra så mycket när vi var så få, så nu är man TRÖTT på den.
Dock kommer den bli häftig. Typiskt bara att många var lediga, kompletterade och sjuka :( Stackars dom ändå liksom :p Stackars alla idag, tror inte att någon hade kul! Men vår underbara lärare Pella (och mentor) piggar upp en :)

Hästarna var väldigt upprörda och ville in när jag kom, eftersom himlen bara ÖPPNADE sig, herregud vad det regnade! Calle fick bada och efter cirka 70 min fick vi även in Fille i spolspiltan. Nu blir det dock lättare nästa gång utgår jag ifrån ;) Då hade han dock torkat så jag kunde borsta av honom :) Vi hade tänkt gå en promenad med dem, men vädret var så dåligt och spolspilteträningen tog så lång tid att vi beslöt oss för att strunta i det :)

Imorgon är jag totalt LEDIG! Goa tider :) Ska rida på morgonen, markarbete, och träffa Jack på kvällen :)
Nu ska jag välja foton att köpa från superduktiga Emelie Thoresson, www.emtfoto.2u.se ! Från klubbtävlingen alltså :)
Sen är det ju Top Model om tre min. Gott!


Snygga Filip!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0