Snabbt kvällsinlägg :)

CZ: Tack mamsen! det hade uppskattats :) livet är hårt när pengarna tryter utan en mamma som du!
Jojjo: det hade varit superskoj, du är ju jätteduktig, har jag inte ens tänkt på :d

Ikväll har jag mest segat med storasyster som är på bättringsvägen från brainshaken. Solat lite, vilket förhoppningsvis ger resultat, om än det innebär illrött!! Haha :)
Dessutom har vi också bakat hallonpaj och rabarberpaj :D supermumsigt!!!!!!! Härliga tider. Men man blir så proppmätt så att det finns i ett par dag till, det garanterar jag.

Idag har jag också bestämt mig för att jag ska fixa tid hos frissan imorgon. Några vet redan hur det ska blo :) Det kommer bli inspirerat av en supersnygg sångerska, som precis gjort en låt med snoop dog och som har väldigt coola klänningar, lite 50talsmaskeradaktiga ibland :) dessutom ska hon gifta sig med en häftig engelsman med enormt hår! Katy Perry:)
Jack har även annonserat att han ska raka huvudet... Spännande som tusiken.

Imorgon ska jag alltså till stan, men dagen börjar på ett ultimat sätt- hos Fille. Ska skritta eller longera lite :)


snygga fille slemmar lite.

Ciao

Kommentarer
Postat av: Jojjo

Härligt härligt!

Vi får höras av någon dag då;)

2010-06-20 @ 22:47:53
URL: http://jojjoy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0