Testa ny sadel

Idag ska jag och Fille testa ny sadel! Den han har haft nu har inte legat stilla på honom :( Christians sadel är en storlek mindre och bara i gången syntes det att den låg jättebra. Får se ifall detta håller i sig i ridning ocksp :) Ska dock bara skritta honom idag också ju.
Fille verkar inte riktigt vara så pepp på vila, det kan man inte säga. Igår, när jag åkte båt till Aspö med jack + släkt, så tog moa in fille från hagen och han hade sprungit sig helt svettig :( Stackars liten. Ingen havre what so ever för Fille säger jag bara! Han är lite all over the place just nu, det verkar inte passa honom så bra att vila... Inte mig heller får jag säga, längtar efter att hoppa och tävla :P Dessutom har nya Hippson Magazine kommit och den ger alltid så mycket inspiration! Dessutom var numrets ridol Marcus Ehning.. Man vill ju bara sätta igång och rida lika mjukt, bra och ändå engagerat som han :P Haha, försöka iallafall;)

Plutte in action :)


Nu ska jag vila lite innan jag och Jojjo ska kolla in Second Handgrejer och fika :)

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0