Tisdagskväll

Insåg nyss att alla mina tisdagsrubriker faktiskt innehåller ordet tisdag. Det är nog för att inget extraordinärt händer på tisdagar :d Haha. Dagen har varit lustig... Hade betygssamtal i svenska klockan 7.55-8.45 ungefär, sen hål till klockan 14 (det är fem timmar faktiskt). Då ahde jag betygssamtal i matte... Förlåt lärare men dagen kändes extremt onödig. Har också känt mig lite konstig idag :S jaja, jag tänker inte insjukna såhär i sommarlovstider och med tävling på söndag!!!!!! Det lovar jag.

Kom till stallet lite tidigare än tänkt iallafall, tog in båda hästarna och begav mig ut på runda emd Filippos. Klättrade i mördarbacken litegranna, tänkt försöka hålla i det en gång i veckan! Tror att det är bra omväxling :) Han verkade tycka att detvar kul att komma ut i naturen. Jag rider verkligen ut mycket mer med Filip! Känns som att det verkligen är bra för honom!
Imorgon ska vi ta ett markarbetespass, förhoppningsvis under supervision av Moatoa, torsdag skrittar vi ut, Eva-träning på fredag, jogga i skogen på lördag och klubbtävling på söndag! Gud vad roligt :D Så taggad!

Ikväll har jag pluggat SJUKT mycket matte och även kulturhistoria! Känner mig duktig :) Men är trött nu... Det blir Biggest Loser och kvällsmat, sen ska jag krypa till kojs. Ska till Karlshamn imorgon på utställning, säkert kul. Köpt god matsäck, äpplen, nötter, småyoggis och ballerina :) MUMS

Snuttis!

Ciao bananas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0