VILL HA

gröna stigbyglar! Men antingen hittar jag bara ett par tråkiga mörkgröna, eller så är det ju de "riktiga" från JIN. Supersnygga! Jag vill ha dem i lime + matchande pannband. Hade varit så tjusigt tillsammans med mitt bruna tävlingsschabrak... Men vem betalar 1800 kr för ett par stigbyglar? Nä, det har inte jag råd med iallafall. Varför säljer inga andra ett par liknande? Billigare... Det hade dom tjänat stålar på, iallafall av mig. Om inte det, kan inte någon få för sig att sälja sina limefärgade till ett bra pris? Inte det, nähä... då blir jag nog utan.

SÅ TJUSIGA!
För övrigt så fick Moa skritta Fillis idag, och hennes hjärna pallade trycket :) Braaa där mannen!
Annars räknar jag mest pengar inför Falsterbo!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0