BRA DAG HITTILS.

Med sovmorgon börjar dagen bra, var helt utvilad när jag gick upp :) Vaknade vid sextiden dock, då trodde min kropp att det var slutsovit :P
Började skoldagen med bild sedan, vilket innebar kolskiss av självporträtt och grundmålning av hudfärgen över kolen. So far so OK får man väl säga ;) Sedan vart det svenska på schemat, fick läxa att göra ett referat av ett radioprogram som handlade om Don Quijote och Miguel de Cervera (stavning?), och utvärderade projektveckan, inte så ansträngande :) Sen, tyvärr faktiskt :(, kunde inte Håkan (superduperbra lärare!!!!) ha form med oss eftersom han har så mycket med Rent. Trist, men det innebar muffins och chai latte på tre G med brudarna och Jack. Sen gick Jack och jag på stan och jag köpte en spetsklänning. Gick hem till honom en stund, fick en tröja som krympt i tvätten och blivit för liten för honom, och sen blev jag hämtad av mamsen! :)
Nu har jag ätit och skrivit första utkastet på mitt referat, ska kolla klart finalen av Top Chef, fixa lite inför morgondagens skola (packa väskan och så ;) ) och sen blir det TRÄNING för Camilla. men det vet väl alla redan :P Längtar och lite så blandade känslor. Lucie har ju inte gått klockrent för att vara lite koncis och det ska bli skönt att prata med Camilla om det helt enkelt!

Imorgon är det skola helahelahela dagen, rida på eftermiddagen och plugga samhäll på kvällen.

ciaaaaao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0