jag är inte gjord för röriga dagar..

Det visade sig helt klart igår... Det har varit mycket nu som har rört till min vardag, både i skolan och i stallet. Dessutom är jag en sån människa som är kräääääääsen till tusen vad det gäller mat. Så igår pallade inte min mage riktigt. För att göra en äcklig historia kort så spydde jag på väg från bussen till stallet (inte i bussen :P) men gick ändå upp och försökte rida lite. Ingen bra idé faktiskt, fick gå ut och äckla mig lite till... Lussan tyckte det lät konstigt och var lite upprörd över det :P stackaren! Tack till min familj som är så gulliga och hjälper mig när det blir mycket att tänka på... Svåra beslut kan ta på krafterna, och jag har mycket prov för tillfället!
Idag blev det helt enkelt till att vara hemma och försöka vila upp mig lite. Har tittat på TV men också pluggat, vilket jag ska fortsätta med strax. Känner mig nämligen bättre och vill då utnyttja tiden. Har hemmadag idag, Moa rider Lussan. Kul för Bullis att få lite omväxling. Fast man vet ju aldrig med henne ;) ska nog inte säga något innan Moa kommit hem och uppdaterat mig om passet!
Känns bra att få lite extra pluggtid iallafall, så behöve rjag inte känna mig stressad över det. Måste sluta panika runt för små skitgrejer i skolan osv, och försöka lugna ner mig lite... Det är för tråkigt att må dåligt!

Iallafall så uppdaterar jag senare om Moa och Lussans bravader, jag tror det går jättebra!
Titta på http://moazalar.blogg.se och http://orlandolamiro.blogg.se om ni vill ha lite muntrare inlägg! De var nämligen på tävling i helgen och gjorde strålande resultat båda två! Dessutom är det Toves b-day idag. Tjugo år gammal blir den filuren! Och Moas blogg är såklart sevärd pga av supertjusiga bilder på bebisCarl i transporten. Fina Calle!

Nu ska jag fortsätta plugga och sega omvartannat (:

Avslutar inlägget i en lite mer positiv anda, igår var det ju nämligen den 9 mars 2010, och det betyder att jag och Jack firade 6 månader! Vi fikade på 3G tillsammans och det var jättemysigt. Inte bara tur att man har familj, han är också en riktig ´fining!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0