klädmania!

http://www.bubbleroom.se/product/bubbleroom-h/27627/vast.aspx
Jack har fått konkurrens om min kärlek av denna underbara väst. Kär!! Tävlar faktiskt om denna genom bubblerooms facebookgrupp. Antagligen vinner man inte, men man kan ju hoppas! :d Hade verkligen använt den tills den faller i bitar!
Funderar också på att köpa en paljettplaysuit från Nelly, endast 200 pix. Kommit i någon slags spendera-period ;)

I morse åt jag iallafall frukost på Scandic med Jacks familj minus syskonen och hunden ;) mamma, pappa, mammas sambo helt enkelt :p Jättegott! Sen gick vi en sväng på Kompaniet, ville ha allt från Resteröd och Ida Sjöstedt :P MUMS. Sedan en sväng in på Smycka, där Irene köpte ett jättefint armband som hon hade lagt undan.
Sen fick jag skjuts hem för de skulle ändå till Växjö :) Inte Jack dock :P

I eftermiddag ska jag mysa lite med Lussan och göra iordning, men hon ska vila :) Hon skötte sig PERFEKT igår, på träningen alltså... Fy vad den hästen är underbar att rida när hon bara slappnar av!
Ikväll blir det lördagsmys hos Jack!

Lycka till på alla i KLRKs lag som ska till Karlshamn och rida imorgon! Givetvis hela laget (Moa, Emmy, Caroline och Gabriella) men också alla andra duktiga karlskroniter som ska rida för-och efterklasserna. Extra lycka till till bästa Moatoa och Callis såklart!

Nu ska jag fortsätta plugga samhäll, så att jag är i princip klar tills imorgon. Hatar att ha mycket kvar till dagen innan, imorgon ska det bara vara finputsning...

Ciao bella!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0