lördagis.

Ínnan jag faktiskt säger något om lördagen ska jag bara ge en spontan applåd till Tobias Grönbergs träning igårkväll, som var skitbra (jag var ju inte med, men ändå :p) och MoaCalle och ToveOrlando skötte sig utmärkt!

Redan ridit idag, i morse. Bullen var helt knäpp i huvudet i början, verkligen helt blåst. Sen red jag på som tusan och hon var huuuuuuuuuuuuuur fin som helst i slutet. Jäkla skit att hon inte kan fokusera på rätt saker från början, då hade hon varit en sån klocka!

Idag ska vi också äta min kycklingrej, vilket är en maträtt :P kyckling, smördeg, gorgonzola, vitlök/örter creme bonjour och gräddfil. Typ världens godaste!!
Sen ska jag till Jack ikväll och vi ska passa Darling. Hans hund :) Den är egentligen bosatt hos Jacks pappa, men han är iväg i helgen (: Sen blir det mys och kanske kanske kanske kanske kanske att jag tittar ett litet slag på melodiskitfestivalen. bara för att anna bergendahl var emd i idol och för att salem al fakir är så jäkla bra!

Imorgon blir det en tripp till Helsingborg och SM!'

Ciaaaaaaao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0