måndag!

GBG Horse Show var en lång tuff dag som innehöll mycket shopping, stora hoppningar, GP-ponnyn och YR-hoppning. Och det mynnade ut i en kür som var liiiite för lång. Vi hoppnördar längtade till bussen!!
Köpte Pioneer ridstövlar, som sitter som en smäck, protector benskydd som jag ÄLSKAR, rosa boots som hon ska ha i transporten(!) och ett svart schbrak!
Moa och Tove köpte också en heldel, Moa köpte bla lika dana stövlar som jag (men hon köpte dom faktiskt först ;)) och Tove var shoppingdrottningen! Men hon var duktig och köpte nyttiga saker faktiskt!

Vi kom hem runt halv fyra-fyra på söndagmorgonen, jag sov till strax efter elva och hjälpte sedan mamma med att dammsuga hela huset. Nöjd (: Sen åkte jag till stallet för att prova de nya grejerna, som passade kanon, och hoppade sedan lite med Tove och några till (: Otroligt stökigt i ridhuset, fy vad det är synd att inte alla som inte ska hoppa kan rida någon annan tid, men det var bara att kämpa på. Väldigt nöjd med passet, dock var Lussan superpigg. Jag tappade benen lite en gång och fick ett stopp, trillade av :P som vanligt. Blev väldigt passiv och fick ett stopp till, men hoppade sedan och tog ett extra språng på en oxer när jag var på G, vilket gick mycket bra (: på onsdag blir det träning för Camilla! Även idag har Lussan skött sig mycket bra.

Nu måste jag PLUGGA! :/

Förresten, pay&jump på KLRK på fredag, ska hoppa 90 cm, men har inte anmält än.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0