njäää...

idag blir uppdateringen inte lång.
clear rounden gick rätt åt helsekotta, inte mer med det.

Imorgon blir det IKEA med jack och jacks mamma, irene!
Och idag hade jag sovmorgon, men typiskt nog sov jag inte så länge :P tittade dock på sex and the cityfilmen, så jag vilade iallafall (: Sedan åkte jag, Jacki och mamsen in till stan, mamma gjorde lite ärenden och jag och jack fikade hallonpaj, kycklingpaj och chokladboll. Mumsetipums!
Sedan köpte jag faktiskt en stor svart svagt glittrig tröja som jag ska ha som klänning, ett par leggings som är lite mer genomskinliga ibland och lite mindre ibland, någotslags zebramönster. Och ett par vårskor! Bruna, liten klack och myyycket fina :d nöjd!

har ikväll också ridit, eller ja eftermiddag var det väl när jag red :P, och det gick bra. Gjorde inte så mycket, hon fick bara lulla lite sådär efter hoppning.

LYCKA TILL IMORGON TILL SNUTTEMOA, SNUTTECALLE, SNUTTETOVE, SNUTTEORLANDO, SNUTTECHRISTIAN OCH SNUTTELEO! Samt de andra från Lyckeby som ska tävla, tror bestämt att iallafall Caroline och Emmy ska ut!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0