pluggiluggi

Ja, mer plugg väntar idag. Märker ni hur mycket jag pluggar? Det är verkligen hårda tag nusåhär när det är mycket lov. Men hellre intensivt plugg och intensiv ledighet än smågrejer hela tiden! Är klar med precis allting utom samhällsprovet som väntar mig på måndag, pluggade nyss på detta och det gick över förväntan :) Tur att jag hade världens bästa samhällslärare på högstadiet och två väldigt bra nu med :)

Igår var det Camillaträning och det var väldigt uppenbart att min lilla häst inte vill hoppa. Mer än så behöver man väl inte säga, känns bara onödigt. Dock gick det riktigt bra för stallkompisen Vega och Elsa! Så imponerad över att Elsa bara är 12 år och ändå rider häst så jäkla bra! Nogrannt och tjusigt hela tiden :)
Moa och Calle såg jag inte, men lill-Calle är ju mannen, som vi alla vet ;) han var lite busig enligt Moa men det löste sig ändå såklart.

Måste tillägga att min Eric Le Tixerant sadelgjord är riktigt bra faktiskt! Jädrar vilket steg dom får. Jag tror faktiskt på den!! Lussan har känt rörlig och fin och den rekommenderas eftersom hästarna verkar trivas. Dock är det ju ett pris man kanske inte betalar bara sådär... Tyvärr.'

Idag har det varit skola hela dagen, försov mig en halvtimme men fick skjuts och han ändå packa gympaväska och städa i mitt rum, vilket jag dumt nog glömde igår. Sen har det varit besök hos hästarna, skrittade en runda med Calle och Moa gjorde vi. Calle är ju en stark kandidat till OS i gång, han går fortare än jagvetintevad. Han är snäll iallafall och blir inte arg när Lussan vill gå liiiite för nära och pressar in mitt knä i hans rumpa;) Sötegullisarna!!

Imorgon är det fredag och Evaträning. Sen genrep för Rent också!! Skojigt!

Annars längtar jag inför helgen eftersom jag inte träffat Jack så mycket och jag börjar sakna den lilla apan redigt mycket. Frukost på lördag med hans mamma och hennes sambo iallafall, det är inbokat. Myyyys!

Och så blir det mer mys med min söta ponny också såklart.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0