Sängfixerier m.m.

pappa har byggt om  min säng så att den står högre upp och har plats för förvaring under, superbra! Idag har jag och mamam också hittat snygga lådor att ha under för förvaring. Vit, svart, lila och orange är färgerna, en av varje! Tack mamsen och pappsen :) Fyller faktiskt 15 och ½ imorgon!!! Grattis till mig ;)

Annars sov jag hos Jacke inatt, och idag fikade vi med emil och carro, vilket var mysigt :) hallonpaj med vaniljsås är min klara favorit, så det blev det för mig :) slank ner ganska smärtfritt måste jag säga ;)
har också hunnit ta hand om Bullen samt så har jag tagit in Carlos. han laddar inför hoppträning ikväll 20.30, men jag åker med moa innan för att kunna kolla på sjugruppen också, min grupp. Tio i sju rullar bilen!

Imorgon ska jag rida bullis, hon ska vaccinera sig mot stelkramp och hästinfluensa och sen ska jag ut till jämjö för att testa att rida min kompis Nikos d-ponny Fiffi. nattens Fiona är ett welsh cob-sto, 6 år gammal. Kul att testa henne och rida lite ny häst liksom :) Spännande!

Nu däremot ska jag bara sega framför Hells Kitchen en liten stund, så att jag är ready to go till träningen senare!

Ciao bananas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0