skola och inget stalleri!

Idag gick jag i skolan 8-16, vilket såklart är länge, men det var kul ändå (:
Vi redovisade projekt om yttrandefrihet och tryckfrihet, vilket var intressant. Trodde från början inte att det skulle bli så kul som det ändå blev. Så svårt att sätta igång och jobba med folk man aldrig pratat med, lite pinsamt för oss som bara går i ettan... Men det löste sig bra och jag tycker faktiskt att alla grupper var superduktiga! Alltid kul (:

Gick också på dansföreställning med världens bästa mentor, Pella, es1a och så alla vi i es1b då. Det var lite deprimerande först för det var typ läskigt :P men efter pausen var det en ny slags koreografi som jag bara älskade! Hur frän som helst (:

Lussan vilar idag, så jag ska inte till stallet idag, konstigt att inte vara där på två dagar :(
Men nu får jag tid att plugga samhäll och franska, vilket är jädrigt bra faktiskt!

Imorgon blir det franska, samhäll, kulturhistoria och sånt bus, samt ridning (äntligen) och så ska jag till Karlshamn på kvällen för att kolla när Moa och Tove, plus en massa fler jag inte känner, tränar för Tobias Grönberg. Superspännande! 18.45 är deras grupp för alla intresserade.

Uppdatering om när moa red Lussan finns på http://moazalar.blogg.se lite kort.

För övrigt längtar jag tills Camilla kommer på onsdag.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0