tisdaaaag.

svenska-franska-engelska-samhäll-stallet-plugga engelska.

min dag i korthet. tänkte städa skåpet och höburen också, men hann bara skåpet, sen for bilen hem. typiskt, för jag hade bara lite plugg idag och det hade varit riktigt skönt med en nystädad höbur. det är inte ofta jag hinner med sånt, har fakiskt väldigt mycker emr plugg nu än i nian, helt klart.

skrittade ut lussan, hon var lite pigg och hoppestudsig, men det gick bra ändå :P

nu är jag redan klar med dagens plugg, ingen mening att sätta mig med samhällen känns det som, kanske ska passa på att städa mitt rum istället? känns helt fel att inte ha mer, haft mycket nu senaste tiden :) men nu är det samhäll på måndag (ett par inlämningar som jag redan är klar med innan) och sen har jag faktiskt inget emr jag vet. så det är samhällsryck nu, annars är det rätt lugnt. och lov snart med! herregud, skönt!!!

vårtecken idag också, tyvärr låter det ju lite obehagligt när man går på grus och mysigt när man knarrar på snön, men jag är inte otacksam! fy tusan vad det hade varit skönt att ha skinnjacka och tunna skor istället för tjockejacka! broddar inte längre, riktigt härligt faktiskt. behöver lite vårväder, kom igen nu!!!!!

nu ska jag ringa min stackars sjuka pojkvän, städa och sen sova. sovmorgon till tjugo över tio imorgon. vilken vila jag fick helt plötsligt!!! fast det är klart, mockat och fixat varje dag, jag ska faktiskt inte klaga ;) tack moapluttesnuttis!!

Camilla imorgon, som sagt. Det blir nog en dag som innehåller mycket, både upp och ner!

TJOSAN.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0