torsdag.

vaknade upp klockan 5 och kunde INTE somna om. Trodde jag, typ efter tjugo minuter gjorde jag det ändå ;) typiskt det, för när klockan sen ringe vid sex var jag ju trött och hade kunnat somna igen!
Började skolan klockan 8 iallafall och hade form med Håkan! Superkul, har börjat på båda mina smycken :) Men fick korkflisor efter att vi borrat "däck" ur korkplattor över hela jädra benen. Typiskt.

Om en knapp timme far vi till stallet också, ska göra iordning och rida i grusen för första gången på sjuttio miljoner år typ :) Blir inget superambitiöst för Lussan utan bara att rida genom lite och se vad hon tycker om att vara ute :d

I eftermiddag kommer los pojkvännos Jackos också :d ska bli jättemysigt!
Pappa jobbar dock på att börja med min säng (den ska få förvaring under och alltså lyftas upp en bit) så vi får väl ta över vardagsrummet istället ;)

Insett hur tråkiga inläggen är utan bild, så här kommer en på min man ;)

Och en på min flickvän!

Imorgon är det för övrigt sista dagen innan påsklovet, tre lektioner har jag och det ska bli skönt att bara TJOFF få gå på lov sen :d kanske får tillbaka prov i både franska och samhäll emd, få se hur det gått med detta :)

Nu ska jag lyssna på Thomas Di Leva och läsa igenom lite kulturhistoria tills imorgon!
Ciao bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0