VÄRLDENS BÄSTA PAPPA...

Har idag blivit mer gammal gubbe än någonsin ;) Haha, skojar bara pappsen. Det jag egentligen skulle säga var:
GRATTIS PAPPA, 53 ÅR MEN SNYGGARE ÄN NÅGONSIN!!

Det är faktiskt sant, vet inte vad jag tyckte om pappas långa lockar, svettband och höga shorts ;) så såg han ut när han var yngre .

Världens bästa pappa- Miro Zalar. Tog denna bilden, för här ser man tatueringen ;) även om den är lite sabbad av ljuset :P

Pappa är inte bara en pappa, han är också MOK, mockar och kör! Han hjälper ständigt till, tar ett snack när det behövs och gör allt en pappa ska väldigt bra :d


Annars har det varit bild typ fyra timmar idag och svenskaredovisning. Börjat på smyckena och fortsatt lite på mitt självporträtt :) Tackar pappa än en gång- han väckte intresset för bild :) Ikväll kaaaaaaaaanske det blir att kolla på Leifträningen :) Eller så stannar jag faktiskt hemma och städar lite, segar, duschar och somnar tidigt? Inte bestämt mig än.
Imorgon skola (bild) 8-10.30, sen hästarna och slutligen mys med Jack. Härliga tider!

Puss och kram hela dan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0