"att jag stjäl i affären gör väl ingenting..."

Hoppas alla hörde den fantastiska intervju av Orup som skedde förra vecka i Rix Morronzoo studion. Soffipropp (sofia wistam, som var gift emd orup och vars son Kid är deras gemensamma barn) tog med gamla kasettband, med Orups gamla låtar. Visste ni att "jag blir hellre jagad av vargar" från början gick "när jag ser-ser-ser på maria"? Och att Orup gjorde låtar som "om jag vore svart", "min tjeckoslovakiska flicka" och höjdaren "att jag stjäl i affären gör väl ingenting?"
Underbart! Kom bara på detta lite random när jag försökte klura ut en bra rubrik ;)

Red Fille under Moas braiga supervision idag, i gruspaddocken (utan staket!!!) och han var superpigg och stark :p travade och galopperade över två bommar med 7 meter+ emellan, förberedelser ifall det blir grästräning på onsdag för camilla, vilket det blir om det itne regnar. Fille var duktig men stark ;) Lite halvnervös på hur jag ska orka hålla honom på gräset :P Han är itne sen att lyssna om man drar till, så det är inte jobbigt så, men man vill ju gärna ha lite flyt och lagom takt :) Vi kom även på att han är väldigt ljudkänslig så han får ha luva på sig på onsdag :P Behöver köpa lite fler, har två ;) hahah

hihi, världens bästa fellino!
Nu måste jag plugga! Imorgon nationella i franska också förövrigt, nervöst.

Ciao

Kommentarer
Postat av: Anonym

yeeehhyy en bild =D bra där Alva ..!

2010-05-10 @ 22:12:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0