Grått väder, svarta kläder

Är läget just nu. Hemkommen från vernissage i konsthallen nyss och nu skall det snart åkas till stallet faktiskt. Trist väder idag, så jag ska ta in Fille lite tidigare. Han ska bara äta lite gräs och så, ingen motion idag. Träningen igår för Eva gick bra men jag kommer nog inte rida honom som jag gjorde igår varje dag, lågt och långsamt, utan det får vara variation då och då, vill att han alltid ska gå med energi för hoppnignens skull.
Imorgon ska jag hoppa honom! Annars består helgen mest av häst och Jack och vernissage. Skön helg :) Pappa, jag och Bosse är ensamma hemma med eftersom Öland invarderats av KLRKryttare som ska trotsa regn och iskalla vindar och tävla på gräsbanan. Jag kommer med alla resultat imorgon troligtvis, men preliminärt:
Moa kom 3a i 120 igår, och stannade ut sig i 120 idag (!!!!!) och fyra fel i 125 idag.
 Varför de stannade ut sig, vilket var en rejäl chock, berodde enligt Moa genom mamma på hennes ridning, och i 125 kom han ju runt så det var trist med två stopp i 120 :( Mer om detta på moas blogg utgår jag ifrån. Blandade bedrifter alltså, jag tycker fortfarande att Moa och Carl är bäst :)
Många andra bra resultat, men vet inte alla säkert. Vet att det var trippel Karlskrona i fredagens 120 iallafall, KUL!

Nu ska jag byta om,
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0