Hah- där fick du!

Rubriken tillägnas Christians (anonyma) kommentar på gårdagens inlägg. Du ska få se Christian, att jag håller vårt vad och att du itne gör det ;) Bild på mitt rum kommer dock när jag orkar ta kort och lägga in på datorn och greja :P

För tillfället sitter jag i skolbibblan och har precis rättat min uppsats om Guantánamo, så nu gör jag lite som jag vill ;) Är man klar så är man! SKa ha franska nationella om typ en timme, fy vad nervöst :( Håll tummarna, tack.

I eftermiddag ska det bli ridning av Fillidutt, han behöver vara ltie genomriden inför onsdagens Camillaträning känner jag. dock ser det ut som att det ska bli ganska mycket regn = inomhusträning. Gillar verkligen att rida på gräs men såhäe första träningen känns det ganska skönt att få vara inomhus :P dessutom kanske jag ska testa ett annat bett ju, typ ett litet pelham, beroende på hur stark han är nu på träningen! Jag är en utav dom som helt klart förespråkar ett skarpare bett och mjukare hand, jag hatar att behöva slita! Dessutom blir hela ens ridning mycket sämre om man ska behöva dra och slita som en galning. Möjligtvis 'är det bara en liten övergångsperiod också, ska avvakta lite :)

Sånt här fint väder, fast med lite lätt blåst så att man itne svettas ihjäl, är perfekt gräsbaneväder! Bilden tagen i Ljubljana, Slovenien.

Ciaoooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0