Helgen är slut!

Söndagen började i stallet, idag red jag, Moa, Calle och Fillson i stora ridhuset! Vi var helt själva, väldigt skönt som omväxling :) Red ihop honom lite, så gott jag kan än så länge, och jobbade lite i samlad galopp. Avslutade med att gå över en bom i galopp, han svänger som en galning ibland ;) Så vi jobbade lite på vägarna, tyckte han var jätteduktig :) Han accepterade att jag inte lät honom gå av jättelångt ifrån heller, vilket han vill ;) Bra att träna på det tycker jag, han var jätteduktig!! Pluttefille :)
Sen har jag städat och pluggat och grejat, och nu på kvällen har jag Jack, och Moa spelat monopol. Moa var ruinerad efter en halvtimme, men jag och Jack spelade nog i mer än två timmar :p jag ledde verkligen hela tiden, men han vann igen :( Blä!
Ska faktiskt lägga mig och nana tidigt idag! Har sagt det massa dagar nu, men jag är inte trött förrän sent :P eller "sent", sent för mig ;) Men idag ska jag tvinga mig själv att somna tidigt!

Imorgon blir det skola och sen ska jag träna Filip för Helena, vår första cavalettiträning! Tror att det är viktigt för honom med varierad träning så att han verkligen har kul och inte blir uttråkad :) Roligt ska det bli!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0