Hoppat i värmen!

Jag tillbringade morgon med nationellt prov i matte, del 2 och sedan kapitelprov i franska, medan FIlle stod ute i regnet och Fillosoferade (ojojoj, bra skämt ;) ).
Vi strålade samman vid halv elva och gick upp i gruspaddocken, första gången med hppning där för mig och los fillos. Det gick jättebra! Tur att Moa kunde vara med för hon gav mig massa bra råd.
Kan inte ladda upp min jäkla paintbild bara för det, men det var typ:

-------bom
                          \
7 m                      \
--------                   \  detta räcket var inte så snett, men kan inte göra det annorlunda :P
--------oxer
10,5 m

--------räcke

7 m
-------- bom


Kunde alltså rida på kombinationen och sedan rida på räcket superfort ur sväng, för svängar behöver vi träna på :) Kunde efter Moas hjälp samla honom innan och fick superrunda fina språng och kom tillslut bra på räcket också, men det var en utmaning att ha honom lugn, att komma ner i sadeln, behålla energin och komma bra på räcket, som var titthinder också.

Superkul att hoppa :d

Nu går det bara för det, jäkla skit. Den enda hoppbilden på mig och Fille, får fixa det nästa gång :P Ialllafall så är det såhär framåtslängd jag inte får vara ;)

Nu ska jag bara mysa med Jack ikväll, och VILA. Sovit middag idag :P
Bosse och jag har tittat på tv i min säng också och ätit småjoggitar, macka och kiwi. Nu ska han få riktig mat :)
Imorgon ska jag vara funktionär på tävlingara, FIlle ska få ta det superlugnt och sen ska vi grilla hos Jacks pappa på kvällen :) MUMS!

På söndag ska Moa och Calle tävla också, 120.

Moa och Carlos i 130-debuten! Lite högre än det jag och Fille hoppar ;)

Ciaoooooooooooooooooo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0