Jack & Fellino idag!

Ja, och så ponnytävlingar på KLRK. Jag var faktiskt väldigt lite engagerad, men det var över lag jättebra resultat för Lyckeby, grattis till alla som gjorde såna fina rundor! Vet att vi plockade på oss tre vinster iallafall, har för mig att det var så ;)

Niko och hennes mamma var och kollade på tävlingarna och följde även med mig ner för att kolla på Fille, och tur att de var med, för de upptäckte att Fille dragit av sig skon, den satt fast i handtaget på ett brunnslock som väger ca 100 kg vilket han dragit bort :O sjukt! Så typiskt också. Micke skulle försöka komma imorgon, hoppas att han hinner med det och att skon går att återanvända, eftersom han har liite speciella skor :) Han var inte jättetrasig i fossingen och han var pigg och glad!
Jag och Moa gick en sväng med ponnyhästarna Carl-Filip och tog även kort! Fille har gått under tunneln för första gången med :)
Här kommer de första bilderna på mig och Fille!!

Jag ser lite halvdrogad ut ;)


Fina Fellino!!


Han biffade upp sig lite :D

Alva <3 Fellino


Puss!


B-ponnyn Calle! Hahaha


Nu ska jag mysa med Jack!
Ciao bella

Kommentarer
Postat av: Jojjo

Fiiiiina!:D

2010-05-04 @ 20:04:44
URL: http://jojjoy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0