Jag har intagit viloläge

För en kort stund. Snart ska vi åka till stallet för att kolla på Leif. Longerade Filip idag, vilket han tyckte var roligt först, så roligt att han bockade ;) Men sen var det avslappnande, han gick med huvudet i backen och joggade. Iallafall så såg Leif honom och han sa snälla saker, så det kändes superroligt :) Får se ifall jag ska vara reserv på honom eller så :)
Skoldagen idag är inte mycket att säga om. Började 11 och var i stallet innan dess och gjorde iordning. Kände mig helt omtöcknad i morse, eller vad det nu heter, kände mig typ sjuk, men det släppte så det var nog bara lite morgontrötthet :) Tänker ABSOLUT INTE bli sjuk, bara så att ni vet.
Imorgon ska jag ha bild och betygssamtal, matte och intensiv plugg genom sista kapitlet, extrainsatt franskaprov (nationellt), och få tillbaka det sammanlagda resultatet på engelska nationella. Fredag är det två timmar matte nationella del två och sedan stressa som en tok (0 minuter rast emellan) till franska kapitelprovet, men det var inte så långt berättade min lärare, skönt! Full koncentration iallafall.
På fredag ska Fillis hoppa lite grann, ska fundera ut några bra övningar, och på lördag blir det bara promenad för att undvika träningsvärk. Imorgon ska jag rida lite, men ska anpassa det lite efter honom. Han behöver inte göra något jobbigt hade jag tänkt, men han måste blí mjuk och fin :) Sen får jag ta tag i skolan också imorgon och plugga loss. Ska göra lite nu också innan vi åker.
För övrigt fick vi färska jordgubbar idag av bästa pappa, det var SÅ GOTT. Med vipsgrädde såklart :)

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0