Kaos i planeringen

Spännande dag, jag har varit lite borta i huvudet :P Har skrivit ner allting, annars glömmer jag det direkt ;)
Hade svenska och började på ett nytt projekt, vilket jag var totalt opepp på, men upptäckte att Herkules (av Georg Stiernhielm) faktiskt är en jäkligt bra text. Konstig men bra.
På franskan trodde jag att vi skulle ha kapitelprov, men då blev det nationellt istället, lite halvdant när man pluggat på något annat, men helt okej tror jag ändå att det gick, hoppas om inte annat ;)
Sen engelska och matte utan anmärkningsvärda grejer.
I stallet hade dock jag och lill-Filip det supermysigt! Vi skrittade ut och klättrade, han var jätteduktig! Sen red jag lite på ängen, Fille var snäll men pigg :) Dock hade jag slängt på ett täcke, vilket var superkorkat, fille blev jättevarm. Jag hade också alldeles för mycket kläder och svettades som en gris i solen :P Dumt gjort, Alvis.
Filip fick beta lite (igen! moa betade honom också) eftersom jag varit så dum mot pluttis och lagt på ländtäcke :)

Denna kväll har också varit knäpp eftersom jag planerat total pluggkväll, men så funkade inte internet! Kunde göra svenska-referatet, och sen när papi kommit hem och fixat internet kunde jag maila lite grejer till mig själv som jag behöver i skolan. Men nu kommer jag inte in på skolportalen! Så superdumt! Nu sabbades allt ändå :( Hade tänkt göra klart samhälls-powerpointen så hade jag haft det ur världen, men icke. Typans.

För övrigt har två bra saker hänt. Hittat en supersnygg svart långklänning som jag tror att min söta mormor mer än gärna finansierar, och dessutom:
Tror att jag ska rida clear round inte nu på fredag men nästa fredag på klrk! Den går på gräsbanan. Ifall det blir så, ska jag rida två rundor på 90 cm :)
Förhoppningsvis kan jag rida den, klubbtävlingen söndagen efteråt och sen rida en lokal två veckor efter klubbisen.



Snuttis och jag!

Måste inflika så här på slutet att jag är riktigt sugen på HELG! Vill både träffa fina Jack och kunna vara med Fille och SLIPPA plugga. Usch. Jag hade liksom tänkt få undan det idag. Blä.

Imorgon blir det longering av Filip och så ska jag kolla på leifträningen på den nya fina grusbanan, moa och fiscarl ska vara med.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0