Kort inlägg

för en gångs skull. Sammanfattar så här på kvällsakvisten innan jag ska nana gott.
1. Moa och Calle kom 4a i 125. Stort grattis! (Dessutom var Rebecca Sahlén och La Pikos Taiga 2a i 110 och vann Lamicell Cup och Emmy Karlsson och Lucky One vann 120 och fyller dessutom 18 år idag! Grattis!)
2. The Gost Writer är jättebra och bör ses, går på bio nu.
3. Pussinussi, kramikrami och mammiska till min BÄSTA MAMMA! Grattis på Mors dag (igår, men ändå). Du är den bästa mamman man kan ha :)
4. Tränade idag vilket gick bra. Kändes sjukt fin i början! Dock lite överladdad i slutet, galoppbommar och så hördes vinden genom de tunna väggarna. Kanske det :) Han var så duktig iallafall, snuttis <3
5. Beställt grejer från Exklusiv men rabatten som utlovats fungerade inte... Skickade ett halvtjurigt mail och påpekade detta. Fick redan idag svar från dem på mail och jag får rabatt. Bra service, stor eloge till dem! Nu kan jag verkligen rekommendera dem, inte bara för deras snygga grejer utan även för kundvänlighet :)
6. Min mentor gjorde mig superglad idag! Gulliga Pella :) Alla som ska börja gymnasiet nu- ni kan inte få det bättre än på Estet-bild! Kommer aldrig ångra att jag valde estet, det är toppen på alla sätt!

Nu måste jag nana mig, upp i ottan imorgon igen. Fille ska få ut och klättra lite :) Min myspojke <3

Igår hade jag ägt honom i exakt en månad! Världens finaste häst!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0