Lägga sig tidigt var det

Jag insåg inte riktigt vad klockan var, hade planerat att sova nu :P Ska göra det såfort jag är klar med inläget :)
Imorgon är det nämligen tävlingsdags för Moa och Calle och flera andra karlskrona-ryttare :) Det är viktiga tävlingar här, helgerna som följer, eftersom det handlar om att samla kvalpoäng till the tour of amateurs. Heja Moa och Calle! Hade varit så himla häftigt att känna någon som rider där, särskilt sin egen syster! Och Carl hade nog gillat falsterbos härliga gräsbana... Heja också alla andra från KLRK som satsar på att kvala nu i veckorna :)
Utom Falsterbo har jag bara planerat en resa till Stockholm och min kära morbror tillsammans med Moatoa och så eventuellt en resa till Göteborg med Jack och halva familjen (hans mamma och hennes sambo). Detta beror dock på Falsterboresa osv, men det hade såklart varit supermysigt att passa på att åka med finisen när det är sommar och allt :)

Annars har jag promenerat med världens bästa Fille idag och gjrot iordning, sen har dagen spenderats med jack :) Har också beställt tävlingsgrejer från exklusiv horse wear, det blev bävernylon brun faktiskt! Lite för klassiskt kasnke, men så fint ändå :) Dock har jag lite problem med att de rabatterbjudande som erbjuds faktiskt inte kommit med :P Har dock mailat om detta och tänker ringa på måndag! Nöjd med det iallafall :D

imorgon ska jag rida i ottan, sju ska vi vara i stallet :) Sen ska jag göra iordning, luncha, prata med min goa onkel om stockholm, ta in fille, navve och vega och avsluta dagen med bio tillsammans med jack och irene :) till jacks stora förtret blir det nog satc 2. Han har redan sett den och ogillade den skarpt :P


Idag har jag också provat mina tävlingskläder som sitter som en smäck! Härligt :D

Ska antagligen anmäla mig till träningshelg för Leif också, 19 och 20e :)


Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0