Måndag

Herregud vilket spejsat inlägg jag fick till igår! Kan inte skriva allt på samma gång och ska nog inte heller försöka blogga när jag typ halvsover ;)
Idag har jag varit i skolan och gjort blablabla (skolan är inte så kul två veckor innan sommarlovet :P) och sen drog jag till stallet :) släppte in Carl, mockade i 190 och släppte in Filip. De var båda lite ledsna för att det regnar och de var båda nakenfisar, eller Carl hade bara flugis. Fille var dock lätt att muntra upp, det krävs bara lite mat och uppmärksamhet ;) dessutom fick han nya matsäckar idag. Han äter salsa musli, betfor och havre :) Mums!

Vi red i grusen med väldigt många andra, det blev bara ett pass på 40 min. Fille kändes superfin i början, men sen blev vi så många att han kunde göra lite mer som han ville, så han busade lite :P Eller alltså, han var inte dum, han jobbade bara inte på som tidigare ;) Men är nöjd med passet, han kändes trevlig och glaaaaad! Min duktiga Fillis :)

För en gångs skull har jag faktiskt inte riktigt bestämt vad jag ska göra imorgon... Hade helst velat rida ut men det blir nog inte så.. Ska klura lite :) onsdag är hoppträning och på fredag CLEAR ROUND :d hihi, nu har jag anmält mig! 90 cm två rundor :)

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0