onsdag!

Igår var det tisdag dock, och jag red ut på Fille. Lite regnigt och blåsigt men han skötte sig jättebra och fick både länga på stegen i traven och galoppen :d nu har vi blivit peppade inför dagens Camillaträning!
Har redan varit i stallet idag och gjort iordning och släppt ut FIllis, med Moa som tog hand om Calle såklart. Nakna idag igen, igår hade de faktiskt täcke och det tror jag att de var glada över, för det var inget kul väder igår :(

Jag har också fixat lite ärenden, typ tagit ut pengar så att jag kan betala Camilla idag (eller snarare mammi ;) ) ska köpa ett Shires Typhoon 100 grams med helhals, antingen bronze metallic eller blå metallic. Har också fått ett paket från Hööks idag, äntligen fick jag min sadelgjord! Skulle ha lånat en av Moa men den var för kort för Filip... Dock kunde Christian låna ut en, det var verkligen tur, det är bara Leo och orlando som är stora och inte har dressyrgjord ;) Men nu har jag äntligen min egna, ska testa den idag! Dock används den inte förrän imorgon, för ikväll ska ju hopplattan på :d

Börjar skolan ett och går till tio över fyra, hem och äta och sen drar jag direkt till stallet för smörjning, borstning och träning för Camilla!

GLÖM INTE ATT KOLLA PÅ DET FÖRRA INLÄGGET, DÄR SÄLJER JAG MASSA HÄSTSAKER TILL BRA PRISER!

Ciaooooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0