Planerar

Sitter här och planerar för Stockholmsresan :) Stolt över min planering än så länge, ska checka denna med Moa innan jag mailar till magnus :D
Har ridit idag också, han var bara helt okej för första gången :P Man kan inte alltid gå jättebra :d Han var lite stimmig, red väldigt tidigt, så jag vet inte om det kankse var det (att han trodde att det var tävling, att han var ensam på anläggningen osv). Han var iallafall superbra med på svängar idag, tränade på snabba svängar, med och utan byten, och han var jätteduktig! Bra träning :) Men kanske inte så smart att träna sånt när han redan var lite på tårna ;) Men tänkte att det skulle tvinga honom till att fokusera på övningarna istället för omgivningen, och det gjorde det nog, men samtidigt var han jättepigg sen :D men kunde efter fem minuter trava lugnt i lite lägre form på volt, så jag är faktiskt nöjd med honom ändå :) Jag kan inte alltid kräva att han ska kännas jättebra :)

Ska planera lite till, duscha, äta, släppa in tre hästar, gå på bio med jack och hans mamma och sen SOOOOVA :D Var lite segt att gå upp sex i morse ;) Men jag vill inte rida mitt i tävling liksom, fast insåg när jag var där uppe att det hade gått just fine... Jaja, jag är ju nöjd ändå med passet :D

Dock hade Moa två pet i 120n, inte alls likt dom! Revansch i 125 nu!!! Håller tummen så att jag knappt kan skriva ;) Grattis också till Rebecca som vann Lamicell-cup (stilhopp) och kom tvåa i själva klassen, 110, idag. Och till Emmy som var på väg att vinna 120 enligt senaste uppdateringen :) 

Återigen ett rörigt inlägg :O


Moa Zalar och Cabanel!

Ciao 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0