Vad tusan,

hur lyckas Fille dra sönder elstaketet också? Han har aldrig haft ström i staketen så jag hoppas faktiskt att han fick sig en törn så att han har respekt för dem nu! Orlando och han blev såna superkompisar så de stod och gnabbades hela dagen, och Filles hage är så mycket högre upp så staketet är typ bara till bogen och på orlando normalt, så nu har vi satt upp extrastaket. Ingen sko på foten idag heller, så han var energisk såklart.. Orlando verkade inte heller misstycka, de stod och tjafsade hela dagen, Orlando räckte ut tungan till och med ;)

Vi longerade Fellinopino i fleecen också, han är lite öm när han trampar på något, men han var pigg och glad som sagt. Hoppas att Micke kommer imorgon och slår på skon så att jag kan rida ordentligt imorgon! Det behöver vi :P

Nu ska jag plugga, har oppostion imorgon. Min uppsats är en killes i spelklassens, den är riktigt bra! Känns elakt att peta på något tillochmed, den är verkligen bra :P Men lite smågrejer finns ju alltid :)
Sen blir det till att sova vill jag lova, herregud vilken utmattande dag.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0