vilken go söndag!

Dagen började bra, åt en god frukost och åkte med Moa till stallet och gjorde iordning till calle-fille. De var pigga och glada :) Sedan åkte jag hem till Jack, han sover hemma när jag åker till stallet på morgonen ;) Vi körde in till stan, jag, moa, mamma, mormor och morfar kollade på vernissagen! Efter en snabb visit hemma för intag av nudlar åkte vi tillbaka till stallet! jag HOPPADE nämligen idag :d I början var det lite spänt med Fillis, trist såklart :( Men när väl hindrena kom fram var det full rulle och 45 graders vinkel i svängarna! Jag är dock nöjd, han sög tag i hindret och ville verkligen :d att det går fort och sådär gör ingenting för mig eftersom han behöver lite tryck för att hoppa bra! Så det var jättekul och jag tyckte att det gick bra :d tack världens bästa storasyster som hjälper mig så mycket! VI gick en promenad med Carl också innan vi for hem :)
Grillat väntade hemma, supergott!!!!!!!!!!!!!!!!! och jack var hemma hos oss också, faktiskt 8 månader idag :) grattis till oss!

Superhärlig dag alltså, imorgon bara skola och ridning på världens finaste fille :)

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0